Sunday 6 February 2011

Water4 TImes!!!

Askum.. Hola!

Last Friday (也是初二), my family n I went out for a picnic...
I have been like forever since our last picnic 2gether..^^ 
Mmg best, sbb dah lama x pergi kan? Anyway, location nya x la jauh sgt, cuma negeri jiran je.. Air Puteh Junjung, Kulim, Kedah.



Even though, assignment tgh berlambak, but anyhow, ok lah! Family punya pasal kan?? ^^
Tp mmg x rugi tinggalkan assignment demi family picnic, cause it is really WORTH!!
Normally, ayah, mak, angah, semua sibuk dgn kegiatan masing2, Sarah pun, bukan selalu dpt cuti.. So, once bila dah ada peluang, apa lagi nak tunggu?? ^^

Actually my family prefer dis kind of place if compare dgn shopping mall or any entertainment place utk luangkan masa bersama2..
Mak n ayah pecinta alam (Lebih2 lg my dad la kan!) Sh n adik2 pun suka jugak, wpun x secara total sgt kan.. ala, teenagers pun,,;>

Somehow, tempat2 mcm ni mmg best.. x bising sgt.. semua natural ja.. Nothing to rush on.. It is peace in dis type of place.. Ya, cant agree more.. I really like dis type of place..

Well, I prefer Waterfalls than Beach actually.. y????
Secret! =)

Here, fews pictures yg sempat disnapkan oleh me n mak..

me mum n bro

my dad.. dah nampak mcm supervisor hutan dah.. sorry ayah..^^


i love him very much!!

he's my soul..

me bro prasctising his judo on me..^^



just de perfect three =>


he's sleepy

n tired too, so he..

fall to sleep.. in de stand poction..=)





 That's all.. Hope we can go to another picnic next time.. Love u guys very very nuch!!!

No comments: